Suopea

Kissoja ja kuvia. Kieltä ja musiikkia. Cats, images, language and music.

Just sä!

2 kommenttia

190514_aukku2
Ai mää vai? No mä oon yks levoton kissapoika ja mua ärsyttää nää muut. Hyökin niiden kimppuun ja murisen ja pörhistän hännän. Ottaa päähän. Sit mä kehrään ja miu’un, kun mut suljetaan eteiseen. Kukaan ei ymmärrä.

190514_aune-komerossa
Ai mää vai? Mä oon pelokas kissatyttö ja istun pimeässä komerossa, ku mua säikyttää toi isokissa, joka hyökkii kimppuun. Et varmaan nää mua tästä kuvasta? Hyvä, jatketaan samaan malliin.

190514_iitu
Ai mää vai? No mää oon pikkukissa Iitu ja mua hämää toi isokissa, ku se on välillä kiltti ja välillä ei. Aamulla mä sain istua sen päällä ihan tosta vaan ja sit päivällä se muris mulle ja koppas kauheilla kynsillä. Mut emmä kauheesti pelkää, ja kato miten hienosti mä osaan rentoutua. Näätsä muuten mun leikkaushaavan tossa masussa? Se on parantunu tosi hyvin. Mä oon kova. Terkkuja tai ihan mitä vaan. I’m doing ma own thäng.

2 thoughts on “Just sä!

  1. Moi. Tultiin kattoo. Mitäs mitäs täällä tapellaan? Ei saaaaaa, pitää olla nätisti! Rakkautta, kamut!

  2. Aukku ja Iitu sanoo: Joo, joo, tota meille on kuiskittu ja huudettu(!) viime aikoina. Ollaan vähän sitä mieltä, ettei enää kauan jaksais tapella. Ollaan nimittäin taas nukuttu sylikkäin, mut sit tulee jostain KAUHEETA! tuijotussotia ja sit me taas nyrkkeillään. Sitä yhtä kissaa, Auneko sen nimi oli, me ei oo nähty piiiiitkääään aikaan. Joskus me haistetaan sen haju sen jälkeen, kun meidät on päästetty keittiöön eristyksistä(!), mut ketään ei näy. Tsau teille! Ollaan kateltu, et teillon kivaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s